O Ministerio de Facenda e Función Pública utiliza o Rexistro Electrónico Xeral da Administración Xeral do Estado (REG-AGE), que permite a recepción e remisión de solicitudes, escritos e comunicacións relativos ao seu ámbito, según o previsto na Lei
39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das Administracións Públicas e a
Lei 40/2015, do 1 de outubro, de réxime xurídico do Sector Público.
Conforme ao art 37 os organismos públicos e entidades de dereito público vinculados ou dependentes de cada administración poderán dispor do seu propio rexistro electrónico plenamente interoperable e interconectado co Rexistro Electrónico Xeral da Administración á que estean vinculados ou da que dependan. No Ministerio de Facenda e Función Pública existen outros Rexistros Electrónicos titularidade dos seus Organismos Públicos, como o da AEAT, FNMT.
Consulta de asentos rexistrais:
Desde o servizo electrónico de rexistro, accesible desde a sede electrónica do Punto de Acceso Xeral, o interesado poderá consultar os seus asentos rexistrais realizados no REG-AGE mediante o acceso a Cartafol cidadán, que conterá, polo menos:
- O estado das presentacións.
- O recibo dos asentos rexistrais.
- Os documentos adxuntos correspondentes ao asento rexistral.
Máis información sobre o Rexistro Electrónico:
- Normativa relativa ao Rexistro Electrónico.
- Sede Punto Acceso Xeral - Rexistro Electrónico Xeral AGE (administracion.gob.es)