Secretaría Xeral Técnica
Reclamación para coñecer e opoñerse aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expoñer as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisito esixidos. Este procedemento atinxe tanto ó Ministerio coma ós seus organismos.
Con carácter previo á presentación dunha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos, a persoa afectada poderá dirixirse ao Delegado de Protección de Datos da entidade contra a que se reclame (Art. 37 da LOPDyGDD). É importante subliñar que esta reclamación previa só é aplicable ós órganos do Ministerio de Facenda e ós consorcios de Toledo, Cuenca e Santiago de Compostela, excluíndo ós organismos independentes do Ministerio.
Rectificación de erros | Código SIA: 994796
Rectificación de erros materiais, de feito e aritméticos dos actos administrativos.
Recurso de alzada | Código SIA: 991558
Revisión dos actos administrativos que non poñan fin á vía administrativa por motivos de nulidade ou anulabilidade.
Recurso extraordinario de revisión. | Código SIA: 991592
Revisión dos actos administrativos firmes en vía administrativa, polas causas previstas legalmente.