Secretaría Xeral Técnica
A Secretaría Xeral Técnica, como órgano directivo, ten competencia sobre os servizos comúns relativos a produción normativa, asistencia xurídica, información e publicacións, Delegado de Protección de Datos e coordinación da reutilización da información pública.
Dentro dos servizos que presta ao cidadán no exercicio dos seus dereitos, a Secretaría Xeral Técnica é responsable de recibir, instruír e, no seu caso, propor a resolución de reclamacións e recursos que poidan interporse, excepto os relativos ás cuestións tributarias que corresponden aos tribunais económico-administrativos.
Tamén é responsable de publicar a normativa vixente do departamento, asistir as demandas de información xeral de carácter administrativo, así como certificar ou emitir copias legalizadas de documentos e expedientes administrativos que obren no Arquivo Xeral; tamén se encarga de coordinar as peticións de reutilización de información pública que se dirixan ao departamento.
Por último, o Delegado de Protección de Datos do Ministerio atenderá as reclamacións que lles dirixan con carácter previo á presentación dunha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos, así como as solicitudes de información relacionada coa materia.
Se desexa iniciar a tramitación dos servizos competencia desta unidade acceda ao enlace “SERVIZOS ELECTRÓNICOS” que atopará á esquerda da pantalla. Para máis información, pode consultar as seguintes páxinas do Portal do Ministerio correspondentes ás materias competencia deste organismo.
- Normativa
- Información administrativa
- Recursos e reclamación e revisión de actos administrativos
- Publicacións, Biblioteca e Arquivo
- Protección de Datos
- Reutilización da información: Datos abertos