Secretaría Xeral Técnica
Solicitudes de información accesible e queixas en materia de accesibilidade web
Solicitude de formatos accesibles de información que non cumpran cos requisitos de accesibilidade por estar excluída ou exenta por carga desproporcionada; ou formular unha queixa por incumprimento dos requisitos de accesibilidade.
Órgano responsable: Secretaría Xeral Técnica
Materia: Dereitos cidadáns
Código SIA: 2328521
- Este procedemento tramítase a través do formulario do Rexistro Electrónico Xeneral da AGE (REC). Desde “IR Ao PROCEDEMENTO” pode:
- Enviar por vía electrónica a súa solicitude ou queixa.
- Consultar o estado de tramitación do seu procedemento
- Consultar a información relativa ao acceso ao devandito rexistro
- Tamén pode presentar a súa solicitude ou queixa a través do resto de opcións recollidas no artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
- Nas solicitudes de información accesible e queixas en materia de accesibilidade web teña en conta as seguintes indicacións no apartado Solicitude do formulario REG:
- Organismo ou entidade destinataria: indique o organismo ou entidade responsable do sitio web ou aplicación para dispositivos móbiles onde estea publicada a información requirida ou que motiva a súa queixa
- Asunto: escriba neste campo “Solicitude de información accesible” ou “Queixa en materia de accesibilidade web”, segundo corresponda
- Nos campos Expón e Solicita:
- Nas solicitudes de información accesible deben concretarse con toda claridade os feitos, razóns e pedimento que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima
- Na queixa especifique o incumprimento
- Para calquera consulta relativa a este Servizo Electrónico ofrecido pola Secretaría Xeral Técnica pode contactar con: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
- Para incidencias técnicas que afecten ao REC pode contactar con: https://reg.redsara.es/contacto
- Ligazón á información do procedemento no Portal do Ministerio