Resultado: 3 servizos electrónicos
Presentación de queixas que se produzan pola aplicación do sistema tributario que realizan os órganos do Estado ou de suxestións para mellorar a calidade dos servizos, incrementar o rendemento ou o aforro do gasto público, simplificar trámites administrativos ou aumentar o grao de satisfacción da sociedade nas súas relacións coa Administración Tributaria.
Presentación de queixas e suxestións. FNMT-RCM | Código SIA: 200233
Presentación de queixas ou suxestións sobre produtos, servizos ou actividades da Fábrica Nacional de Moeda e Timbre - Real Casa da Moeda (FNMT-RCM).
Presentación de queixas polo mal funcionamento dos servizos públicos do Ministerio de Facenda (excluída a Axencia Tributaria) e da Secretaría de Estado de Economía e Apoio á Empresa do Ministerio de Economía, Comercio e Empresa. Tamén presentación de suxestións para a mellora dos este servizos públicos.
Tipos de busca
- Queixas e suxestións
Utilice as etiquetas dos servizos para optimizar a súa busca e obter mellores resultados.
Se o desexa, tamén pode acceder ao buscador avanzado de servizos cos criterios de busca actuais