Inicio>Procedementos e Servizos Electrónicos
Aínda pode mellorar os seus resultados usando máis criterios
Atopamos máis categorías relacionadas coa súa busca. Emprégueas para mellorala.
Procedemento para a formulación e tramitación de queixas e suxestións ante o Consello para a Defensa do Contribuínte | Código SIA: 998097
Presentación de queixas que se produzan pola aplicación do sistema tributario que realizan os órganos do Estado ou de suxestións para mellorar a calidade dos servizos, incrementar o rendemento ou o aforro do gasto público, simplificar trámites administrativos ou aumentar o grao de satisfacción da sociedade nas súas relacións coa Administración Tributaria.
Presentación de quejas y sugerencias. FNMT-RCM | Código SIA: 200233
Presentación de quejas o sugerencias sobre productos, servicios o actividades de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre – Real Casa de la Moneda (FNMT-RCM).
Queixas e Suxestións xerais ante o Ministerio de Facenda e a Secretaría de Estado de Economía e Apoio á Empresa do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital | Código SIA: 991960
Presentación de queixas polo mal funcionamento dos servizos públicos da Secretaría de Estado de Economía e Apoio á empresa do Ministerio de Asuntos Económicos e Transformación Dixital e do Ministerio de Facenda, excluída a Axencia Tributaria. Tamén presentación de suxestións para mellora dos devanditos servizos públicos