Mellore a súa busca
Atopamos máis categorías relacionadas coa súa busca. Emprégueas para mellorala.
- 91Aduanas
- 533Impostos
- 3Arquivos e Bibliotecas
- 9Información pública
- 7Catastro
- 4Inmobles
- 21Certificados electrónicos
- 22Mercado de Tabacos
- 1Clases Pasivas
- 4Parque Móbil
- 4Contratación
- 6Patrimonio
- 7Contratación e responsabilidade patrimonial
- 4Publicacións
- 9Dereitos cidadáns
- 3Queixas e suxestións
- 5Emprego e empregados públicos
- 24Recursos e reclamacións
- 1Estatística
- 3Sancionadora
- 9Financiamento Comunidades Autónomas
- 17Subvencións e Axudas
- 3Financiamento Entidades Locais
- 3Taxas
- 2Fondos Europeos
- 1Tesouro e Política Financeira
- 1Formación
Servizos frecuentes da sede central do Ministerio
Solicitude de formatos accesibles de información que non cumpran cos requisitos de accesibilidade por estar excluída ou exenta por carga desproporcionada; ou formular unha queixa por incumprimento dos requisitos de accesibilidade.
Reclamación para coñecer e opoñerse aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expoñer as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisito esixidos.
Libraría virtual | Código SIA: 993494
Compra de publicacións oficiais
Rectificación de erros | Código SIA: 994796
Rectificación de erros materiais, de feito e aritméticos dos actos administrativos.
Obter certificacións ou copias auténticas de documentos e expedientes que por razón do tempo obran en arquivos xerais, históricos ou organismos similares.