Milloreu-ne la cerca
Hem trobat més categories relacionades amb la seva recerca. Utilítzi-les per millorar-la.
- 3Arxius i Biblioteques
- 1Impostos
- 7Cadastre
- 532Imposts
- 21Certificats electrònics
- 9Informació pública
- 1Classes Passives
- 22Mercat de Tabacs
- 4Contractació
- 5Ocupació i empleats públics
- 7Contractació i responsabilitat patrimonial
- 5Parc Mòbil
- 9Drets ciutadans
- 6Patrimoni
- 91Duanes
- 4Publicacions
- 1Estadística
- 3Queixes i suggeriments
- 9Finançament Comunitats Autònomes
- 24Recursos i reclamacions
- 3Finançament Entitats Locals
- 3Sancionadora
- 2Fons Europeos
- 17Subvencions i ajuts
- 1Formació
- 3Taxes
- 4Immobles
- 1Tresor i Política Financera
Reclamació contra la desestimació d'una sol·licitud o queixa en matèria d'accessibilitat web.
Reclamació per conèixer i oposar-se als motius de la desestimació d'una sol·licitud d'informació accessible o d’una queixa, instar l'adopció de les mesures oportunes en el cas de no estar-hi d'acord, o exposar les raons per les quals es considera que la resposta no compleix amb els requisits exigits..
Òrgan responsable: Secretaria General Tècnica
Matèria: Recursos i reclamacions
Codi SIA: 2328523
- Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre Electrònic General de l'AGE (REC). Des de “ANAR Al PROCEDIMENT” pot:
- Enviar per via electrònica la seva sol·licitud
- Consultar l'estat de tramitació del seu procediment
- Consultar la informació relativa a l'accés a aquest registre
- A les sol·licituds de reclamació contra la desestimació d’una sol·licitud o queixa en matèria d’accessibilitat web, tingueu en compte les següents indicacions a l’apartat Sol·licitud del formulari REG:
- Organisme o entitat destinatària: indiqueu “Subdirecció General de Serveis Web, Transparència i Protecció de Dades”; o “Secretaria General Tècnica (d’aquest Ministeri)” si la reclamació és per una actuació de la dita Subdirecció General
- Assumpte: en aquest camp, escriviu “Sol·licitud de reclamació contra la desestimació d’una sol·licitud o queixa en matèria d’accessibilitat web”
- En els camps Exposa i Sol·licita: indiqueu quina sol·licitud d’informació accessible o queixa es recorre i detalleu l’objecte de la reclamació (conèixer i oposar-se als motius de la desestimació, instar l’adopció de les mesures oportunes en cas de desacord amb la decisió adoptada, o exposar les raons per les quals es considera que la resposta no compleix els requisits exigits)
- Per a qualsevol consulta relativa a aquest Servei Electrònic ofert per la Secretaria General Tècnica pot contactar amb: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
- Per a incidències tècniques que afectin al REC pot contactar amb: https://reg.redsara.es/contacto
- Enllaç a la informació del procediment al Portal del Ministeri.