Milloreu-ne la cerca
Hem trobat més categories relacionades amb la seva recerca. Utilítzi-les per millorar-la.
- 3Arxius i Biblioteques
- 1Impostos
- 7Cadastre
- 532Imposts
- 21Certificats electrònics
- 9Informació pública
- 1Classes Passives
- 22Mercat de Tabacs
- 4Contractació
- 5Ocupació i empleats públics
- 7Contractació i responsabilitat patrimonial
- 5Parc Mòbil
- 9Drets ciutadans
- 6Patrimoni
- 91Duanes
- 4Publicacions
- 1Estadística
- 3Queixes i suggeriments
- 9Finançament Comunitats Autònomes
- 24Recursos i reclamacions
- 4Finançament Entitats Locals
- 3Sancionadora
- 2Fons Europeos
- 17Subvencions i ajuts
- 1Formació
- 3Taxes
- 4Immobles
- 1Tresor i Política Financera
Incidències en la contractació en l'àmbit del Parc Mòbil de l'Estat
Incidències sorgides entre l'Administració i el contractista durant l'execució del contracte: Modificació de les seves condicions, ampliació del termini, resolució del contracte, sol·licitud d'indemnitzacions per danys, cessió de contractes, reajustament d'anualitats i imposició de penalitats, devolució i/o execució de garanties.
Òrgan responsable: Parc Mòbil de l’Estat
Matèria: Parc Mòbil
Codi SIA: 287844
- Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre Electrònic General de l'AGE (REC). Des de “ANAR Al PROCEDIMENT” pot:
- Enviar per via electrònica la seva sol·licitud
- Consultar l'estat de tramitació del seu procediment
- Consultar la informació relativa a l'accés a aquest registre
- Per a qualsevol consulta relativa a aquest Servei Electrònic ofert pel Parc Mòbil de l'Estat pot contactar amb: gestion.sede@hacienda.gob.es
- Per a incidències tècniques que afectin al REC pot contactar amb: https://ssweb.seap.minhap.es/ayuda/consulta/rec