Milloreu-ne la cerca
Hem trobat més categories relacionades amb la seva recerca. Utilítzi-les per millorar-la.
- 3Arxius i Biblioteques
- 1Impostos
- 7Cadastre
- 533Imposts
- 21Certificats electrònics
- 9Informació pública
- 1Classes Passives
- 22Mercat de Tabacs
- 4Contractació
- 5Ocupació i empleats públics
- 7Contractació i responsabilitat patrimonial
- 4Parc Mòbil
- 9Drets ciutadans
- 6Patrimoni
- 91Duanes
- 4Publicacions
- 1Estadística
- 3Queixes i suggeriments
- 9Finançament Comunitats Autònomes
- 24Recursos i reclamacions
- 3Finançament Entitats Locals
- 3Sancionadora
- 2Fons Europeos
- 17Subvencions i ajuts
- 1Formació
- 3Taxes
- 4Immobles
- 1Tresor i Política Financera
Sol·licitud d'increments de les rendes corresponents als immobles arrendats pel Ministeri d'Hisenda i Funció Pública.
Actualització de les rendes contractuals corresponents als immobles arrendats pel Ministeri d'Hisenda i Funció Pública com a conseqüència de l'aplicació de la variació de l'Indice de Preus al Consum o, excepcionalment, de l'Indice de Preus de l'Habitatge i Índex de Lloguer d'Oficines.
Òrgan responsable: Sotssecretaria d'Hisenda
Matèria: Immobles
Codi SIA: 991723
- Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre Electrònic General de l'AGE (REC). Des de “ANAR Al PROCEDIMENT” pot:
- Enviar per via electrònica la seva sol·licitud
- Consultar l'estat de tramitació del seu procediment
- Consultar la informació relativa a l'accés a aquest registre
- Per a qualsevol consulta relativa a aquest servei electrònic ofert per la Sotssecretaria podeu contactar amb: departamento.serviciosyct@hacienda.gob.es
- Per a incidències tècniques que afectin al REC pot contactar amb: http://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/ayudame/telefono.html