Sol·licitud d'increments de les rendes corresponents als immobles arrendats pel Ministeri d'Hisenda i Funció Pública.
Actualització de les rendes contractuals corresponents als immobles arrendats pel Ministeri d'Hisenda i Funció Pública com a conseqüència de l'aplicació de la variació de l'Indice de Preus al Consum o, excepcionalment, de l'Indice de Preus de l'Habitatge i Índex de Lloguer d'Oficines.
Òrgan responsable: Sotssecretaria d'Hisenda
Matèria: Immobles
Codi SIA: 991723
- Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre Electrònic General de l'AGE (REC). Des de “ANAR Al PROCEDIMENT” pot:
- Enviar per via electrònica la seva sol·licitud
- Consultar l'estat de tramitació del seu procediment
- Consultar la informació relativa a l'accés a aquest registre
- Per a qualsevol consulta relativa a aquest servei electrònic ofert per la Sotssecretaria podeu contactar amb: departamento.serviciosyct@hacienda.gob.es
- Per a incidències tècniques que afectin al REC pot contactar amb: http://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/ayudame/telefono.html
Tipus de cerca
- Sotssecretaria
Utilitzeu les etiquetes dels serveis per optimitzar-ne la cerca i obtenir-ne uns resultats millors.
Si ho desitgeu, també podeu accedir al buscador avançat de serveis amb els criteris de recerca actuals.