sede.electrónica

  • Canviar a text petit
  • Canviar a text mitjà
  • Canviar a text gran
  • Canviar a contrast elevat

Sol·licitud d'increments de les rendes corresponents als immobles arrendats pel Ministeri d'Hisenda i Funció Pública.

Actualització de les rendes contractuals corresponents als immobles arrendats pel Ministeri d'Hisenda i Funció Pública com a conseqüència de l'aplicació de la variació de l'Indice de Preus al Consum o, excepcionalment, de l'Indice de Preus de l'Habitatge i Índex de Lloguer d'Oficines.

Òrgan responsable: Sotssecretaria d'Hisenda

Matèria: Immobles

Codi SIA: 991723

  • Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre Electrònic General de l'AGE (REC). Des de “ANAR Al PROCEDIMENT” pot:
    • Enviar per via electrònica la seva sol·licitud
    • Consultar l'estat de tramitació del seu procediment
    • Consultar la informació relativa a l'accés a aquest registre
  • Per a qualsevol consulta relativa a aquest servei electrònic ofert per la Sotssecretaria podeu contactar amb: departamento.serviciosyct@hacienda.gob.es
  • Per a incidències tècniques que afectin al REC pot contactar amb: http://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/ayudame/telefono.html