Secretaría General Tècnica
Sol·licituds d'informació accessible i queixes en matèria d'accessibilitat web
Sol·licitud de formats accessibles de la informació que no compleixi amb els requisits d'accessibilitat, per estar exclosa o exempta a causa d’una càrrega desproporcionada, o formular una queixa per l’incompliment dels requisits d'accessibilitat.
Òrgan responsable: Secretaria General Tècnica
Matèria: Drets ciutadans
Codi SIA: 2328521
- Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre Electrònic General de l'AGE (REC). Des de “ANAR Al PROCEDIMENT” pot:
- Enviar per via electrònica la seva sol·licitud o queixa
- Consultar l'estat de tramitació del seu procediment
- Consultar la informació relativa a l'accés a aquest registre
- També pot presentar la seva sol·licitud o queixa a través de la resta d'opcions recollides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- En les sol·licituds d'informació accessible han de concretar-se amb tota claredat els fets, raons i petició que permetin constatar que es tracta d'una sol·licitud raonable i legítima.
- Per a qualsevol consulta relativa a aquest Servei Electrònic ofert per la Secretaria General Tècnica pot contactar amb: accesibilidadweb@hacienda.gob.es
- Per a incidències tècniques que afectin al REC pot contactar amb: http://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/ayudame/telefono.html
- Enllaç a la informació del procediment al Portal del Ministeri