Secretaría General Tècnica
Reutilització d'informació pública
Sollicitud de reutilització de documents administratius quan, per la seva naturalesa, sexigeixi la tramitació d'un procediment (motivadament, quan no existeixin en format electrònic, i en els supòsits en què una norma ho estableixi)
Òrgan responsable: Secretaria General Tècnica
Matèria: Informació pública
Codi SIA: 201064
Abans d'"ANAR AL PROCEDIMENT", llegiu amb deteniment aquestes indicacions.
Aquest procediment es tramita a través del formulari del Registre electrònic general de l'AGE (REC). Des d’"ANAR A PROCEDIMENT" podeu:
- Enviar la vostra sol·licitud electrònicament
- Consulteu l'estat de tramitació del vostre procediment
- Consulteu la informació relativa a l'accés al registre
També podeu presentar la vostra sol·licitud a través d'altres mitjans, previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Quan presenteu una sol·licitud de reutilització d'informació pública davant del Ministeri d'Hisenda, tingueu en compte les indicacions següents a l'apartat “dades de la sol·licitud”:
- Organisme destinatari: la petició s'ha d'adreçar a l'òrgan que posseeixi la documentació que es vulgui reutilitzar.
- Assumpte: escriviu en aquest camp "Sol·licitud de reutilització d'informació pública"
- En els camps “Exposa” i “Sol·licita” identifiqueu clarament el document o documents als quals voleu accedir, especificant la finalitat, comercial o no comercial, de la reutilització.
Per incidències tècniques que afectin al Registre general electrònic de l'AGE podeu contactar amb: http://administracion.gob.es/pag_Home/atencionCiudadana/ayudame/telefono.html