Resultat: 3 serveis electrònics
Presentació de queixes que es produeixin per l'aplicació del sistema tributari que efectuen els òrgans de l'Estat o de suggeriments per millorar la qualitat dels serveis, incrementar el rendiment o l'estalvi de la despesa pública, simplificar tràmits administratius o augmentar el grau de satisfacció de la societat en les seves relacions amb l'Administració tributària.
Presentació de queixes i suggeriments. FNMT-RCM | Codi SIA: 200233
Presentació de queixes o suggeriments sobre productes, serveis o activitats de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre Real Casa de la Moneda (FNMT-RCM).
Presentació de queixes pel mal funcionament dels serveis públics del Ministeri d'Hisenda (exclosa l'Agència Tributària) i de la Secretaria d'Estat d'Economia i Suport a l'Empresa del Ministeri d'Economia, Comerç i Empresa. També presentació de suggeriments per a la millora d'aquests serveis públics.
Tipus de cerca
- Queixes i suggeriments
Utilitzeu les etiquetes dels serveis per optimitzar-ne la cerca i obtenir-ne uns resultats millors.
Si ho desitgeu, també podeu accedir al buscador avançat de serveis amb els criteris de recerca actuals.