Hasiera>Prozedurak eta Zerbitzu Elektronikoak
Zure emaitzak hobetzeko, irizpideak erabil ditzakezu
Zure bilaketarekin lotutako kategoria gehiago aurkitu ditugu. Erabili itzazu bilaketa hobetzeko.
Presentación de quejas y sugerencias. FNMT-RCM | SIA Kodea: 200233
Presentación de quejas o sugerencias sobre productos, servicios o actividades de la Fábrica Nacional de Moneda y Timbre – Real Casa de la Moneda (FNMT-RCM).
Procedimiento para la formulación y tramitación de quejas y sugerencias ante el Consejo para la Defensa del Contribuyente | SIA Kodea: 998097
Presentación de quejas que se produzcan por la aplicación del sistema tributario que realizan los órganos del Estado o de sugerencias para mejorar la calidad de los servicios, incrementar el rendimiento o el ahorro del gasto público, simplificar trámites administrativos o aumentar el grado de satisfacción de la sociedad en sus relaciones con la Administración tributaria.
Ogasun Ministerioa eta Ekonomia eta Enpresa Ministerioko Ekonomia eta Enpresarako Laguntza Estatuko Idazkaritzaren aurrean aurkeztutako Kexa eta Iradokizun orokorrak. | SIA Kodea: 991960
Ekonomia eta eta Enpresa Ministerioko Ekonomia eta Enpresarako Laguntza Estatuko Idazkaritzaren eta Ogasun Ministerioaren zerbitzu publikoen okerreko funtzionamenduak eragindako kexak aurkeztea, Zergen Agentzia kanpo. Baita iradokizunak aurkeztea ere aipatutako zerbitzu publiko horiek hobetzeko.