Egoitza elektronikoen bidez burutzen dira Herri Administrazioaren edo interesdunen baliabide elektroniko bidezko autentifikazioa eskatzen duten jarduera, prozedura eta zerbitzu guztiak.
Herri Administrazioek onartzen dituzte identifikazio- eta sinadura-sistemak dira Herri Administrazioen Administrazio Prozedura Erkideari buruzko urriaren 1eko 39/2015 Legearen 9. eta 10. artikuluetan jasotakoak.
Diruaren eta Zerga-zigiluaren Fabrika Nazionalak (FNMT) eskainitako identifikazio-ziurtagirien eta sinadura elektronikoko ziurtagirien inguruko informazio gehiago jasotzeko, jarri harremanetan CERES (Certificación Española) erakundearekin.
Ministerio honen Egoitza Elektroniko Zentralaren ziurtagiriaren baliozkotasuna zuzenean eta doan egiaztatu ahalko da VALIDe plataformaren bidez.
Ministerio honen sinadura elektronikoa sortzen da Administrazio Publikoetako Estatu Idazkaritzaren 2012ko azaroaren 29ko Ebazpen bidez argitaratutako Akordioan onartutako Estatuko Administrazio Orokorreko Sinadura Politikan xedatutakoaren arabera.