Administrazio publikoen ondare-erantzukizuna.
Partikularrek kalte-ordaina eskatzea zerbitzu publikoen funtzionamenduaren ondorioz beren ondasun edo eskubideetan jasandako kalteengatik.
Erakunde arduraduna: Idazkaritza Nagusi Teknikoa
Gaia: Baliabideak eta erreklamazioak
SIA Kodea: 991561
- Plataforma honetarako sarbideak komunikazio-kanal seguru baten bidez egiten dira eta, hortaz, ezinbestekoa izango da NAN elektroniko bat edo onartutako X509.3 ziurtagiriren bat, euskarri logikoan (fitxategia) zein euskarri fisikoan (kriptografia-txartela), eskura izatea.
- Sarbidea Microsoft Internet Explorer 6.0, Netscape 4.72, Mozilla Firefox 1.5 edo bertsio berriagoen bidez egingo da.
- Prozeduraren kudeaketari buruzko edozein kontsultarako - Ogasuna: secretaria.recursos@hacienda.gob.es
- Edozein kontsulta tekniko edo web orriko informazioari buruzko edozein kontsulta egiteko: gestion.sede@hacienda.gob.es
- Prozedura modu presentzialean izapidetzeko deskarga daitekeen formulariorako esteka (PDF, 129 MB inguru)
Bilaketa-motak
- Baliabideak eta erreklamazioak
Erabili zerbitzuen etiketak, zure bilaketa optimizatzeko eta emaitza hobeak lortzeko.
Nahi izanez gero, Zerbitzuen Bilatzaile Aurreratua erabil dezakezu, oraingo bilaketa-irizpideak sartuta