Resultado: 24 servizos electrónicos
Reclamación que pode presentarse nos supostos previstos no artigo 119 do Real Decreto-lei 3/2020, do 4 de febreiro, de medidas urxentes polo que se incorporan ao ordenamento xurídico español diversas directivas da Unión Europea no ámbito da contratación pública en determinados sectores; de seguros privados; de plans e fondos de pensións; do ámbito tributario e de litixios fiscais.
Preséntanse nos casos previstos no artigo 44 da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de contratos do Sector Público.
Presentación de alegacións nos distintos procedementos que se substancien perante o Tribunal Administrativo Central de Recursos Contractuais: recurso especial en materia de contratación/reclamación en procedemento de adxudicación e cuestión de nulidade.
Reclamación para coñecer e opoñerse aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo coa decisión adoptada, ou expoñer as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisito esixidos.
Rectificación de erros | Código SIA: 994796
Rectificación de erros materiais, de feito e aritméticos dos actos administrativos.
Páxinas de resultados
Tipos de busca
- Recursos e reclamacións
Utilice as etiquetas dos servizos para optimizar a súa busca e obter mellores resultados.
Se o desexa, tamén pode acceder ao buscador avanzado de servizos cos criterios de busca actuais