sede.electrónica

  • Canviar a text petit
  • Canviar a text mitjà
  • Canviar a text gran
  • Canviar a contrast elevat

Encara en podeu millorar els resultats fent servir més criteris

Criteris de cerca

Eliminar los criterios de búsqueda
  • Eliminar 'Tresor i Política Financera' com a criteri de cerca
    Tresor i Política Financera

Milloreu-ne la cerca

Hem trobat més categories relacionades amb la seva recerca. Utilítzi-les per millorar-la.

Ingressos no tributaris. Model 069. Tràmits.

Es posa a la disposició del ciutadà els següents serveis: Obtenció del model 069 per efectuar el pagament de determinats ingressos (actualment només disponible per reintegrar les despeses per publicació d'anuncis en el BOE). Certificat d'estar al corrent de pagament de reintegrament de subvencions. Consulta de models 069 emesos al seu nom relatius a deutes no tributaris, així com la realització del pagament de les mateixes. Gestió d'ajornament o fraccionament de deutes no tributaris.

Òrgan responsable: Intervenció General de l'Administració de l'Estat

Matèria: Tresor i Política Financera

Codi SIA: 210417

  • DANA 2024: Amb la finalitat de facilitar el pagament dels deutes no tributaris ni duaneres per les persones afectades per la Depressió Aïllada en Nivells Alts (DANA) esdevinguda entre el 28 d'octubre i el 4 de novembre de 2024, i d'acord amb la Nota Tècnica 1/2024 de la Subdirecció General de Coordinació Territorial i Recaptació no Tributària del Ministeri d'Hisenda, s'han ampliat els terminis màxims en la resolució de sol·licituds de fraccionament o de reconsideració de fraccionaments actualment en tramitació o que es presentin fins al 31 de març de 2025. Podran beneficiar-se d'aquests terminis màxims tant les persones amb domicili a 28 d'octubre de 2024 en qualsevol dels municipis o àrees dels mateixos de l'Annex del Reial decret llei 6/2024, de 5 de novembre, com aquelles per a les quals les conseqüències econòmiques derivades dels danys causats per la DANA hagin provocat pèrdues d'actius, reducció en el volum de les seves vendes, increments significatius en els seus costos de producció o interrupcions en el subministrament en la cadena de valor i així s'acrediti davant la Delegació d'Hisenda que tramiti aquestes sol·licituds. Quan els deutes no superin els 3.000,00 euros, aquestes últimes circumstàncies s'acreditaran mitjançant una declaració responsable que es troba annexa al formulari de sol·licitud. Per a deutes de superior import, s'acreditaran mitjançant una memòria justificativa.
  • Els accessos a aquest servei es realitzen utilitzant un canal segur de comunicació i, com a requisit indispensable, hom haurà d'identificar-se mitjançant un dels mètodes disponibles a Cl@ve: Cl@ve PIN, Cl@ve permanent o certificat electrònic. Informació sobre Cl@ve.
  • L'accés es realitza a través d'un navegador Microsoft Internet Explorer 7 o superior (32 o 64 bits), Mozilla Firefox 4.0 o superior (en Windows únicament se suporta en 32 bits), Google Chrome 15 o superior, Apple Safari 5 o superior). Per veure els requisits de configuració podeu baixar el Manual de configuració de navegadors.
  • Si no disposeu d'un certificat electrònic o d'una Cl@ve, podeu obtenir aquí un formulari de sol·licitud de fraccionament del pagament de deutes no tributaris (Model 069), per presentar-lo a les oficines d'assistència en matèria de registre de l'administració. IMPORTANT: Per evitar problemes de configuració dels navegadors, un cop obert el formulari deseu-lo al PC i obriu-lo amb Acrobat Reader per emplenar-lo. Accedir al formulari.     
  • Per a qualsevol consulta relativa als serveis electrònics oferts per la Intervenció General de l'Administració de l'Estat: IncidenciasSic3@igae.hacienda.gob.es
  • Per a qualsevol tipus de consulta tècnica o sobre el contingut del lloc: gestion.sede@hacienda.gob.es